|
Bottom of This Page |
Velkommen til |
i København. |
Jeg kan i øjeblikket levere til lande i Den Europæiske Union (EU) og Norden.
Læs venligst min "Copyright © (Ophavsret) bekendtgørelse og Fralæggelse af Garanti" betingelser, "Beskyttelse af personlige oplysninger bekendtgørelse" og "Cookie bekendtgørelse" herunder før du afgiver din ordre, hvis du ikke allerede har gjort det. Yderligere tages der forbehold for slåfejl, trykfejl, fotografiske fejl, billedfejl, oversættelsesfejl, prisændringer, ændringer i produkternes specifikationer, eventuelt udsolgte varer, at afslå et hvilket som helst salg samt begrænse mængder. I disse tilfælde vil jeg selvfølgelig underrette kunder, som allerede har afgivet en ordre, som endnu ikke er ekspederet. Læs nedenfor om regler og betingelser ved eventuel reklamation. Kunden bærer den fulde risiko under forsendelse, da forsikring under transport ikke er inkluderet. Ved postordresalg har man 7 dages fuld returret. Ved betaling med kreditkort over internettet har man 14 dages fuld returret. Omkostninger forbundet med brug af returret skal afholdes af kunden. Ved tvivlsspørgsmål henvises til gældende dansk lov.
Hvis du accepterer alle disse betingelser, skal du som kunde sende mig en E-Mail med følgende oplysninger :
My Shop
Derefter E-Mailer jeg en ordrebekræftelse med den samlede pris, altså varernes pris + forsendelsesomkostninger (inden for Danmarks grænser typisk 50 DKr.) + ekspeditionsgebyr : 50 DKr. og et ORDREnummer.
Vedlæg ORDREnummer sammen med en bank check i DKK udstedt og sendt til navn og adresse oplyst i min e-mail ordrebekræftelse. Vedlægning af ORDREnummeret sikrer, at jeg sender de rigtige varer til den rigtige person. Send venligst checken og ORDREnummeret som anbefalet brev. Anbefalet brev er simpelthen den sikreste forsendelsesmåde for mine kunder og ligeså for mig. Og send mig en e-mail så snart checken er på vej.
Overfør beløbet i DKK til min PayPalTM konto (Vælg ved "Vælg betalingstype" - 'personlige betalinger', da afsenderen ved 'personlige betalinger' bestemmer, hvem der skal betale overførselsgebyret. NB! Du skal betale dette gebyr). Jeg oplyser dig om min modtager e-mail-adresse, som er det entydige id (ligesom et bankkontonummer) i PayPal-systemet, i min e-mail ordrebekræftelse. Send mig straks herefter en e-mail med ORDREnummer som oplyst i min e-mail ordrebekræftelse og oplysning om, fra hvilken afsender e-mail-adresse i PayPal-systemet du overfører pengene til mig, da dette sikrer, at jeg kan vælge at acceptere modtagelsen af betalingen og efterfølgende sende de rigtige varer til den rigtige person.
Eventuel afgift og eller told skal betales af kunden (Dig). Alle priser er angivet inklusive dansk moms. Derfor:
- Importafgifter, skatter og afgifter er ikke inkluderet i varens pris eller forsendelsesomkostninger. Disse takster er købers ansvar.
- Forhør dig hos din lands toldsted for at fastslå, hvad disse ekstra omkostninger vil være før du køber.
Alle omkostninger ved indbetaling til min bankkonto afholdes af kunden (Dig). Jeg modtager udelukkende betaling i danske kroner. Ved tvivl, kontakt din bank om hvordan betaling overføres i dansk valuta.
Når jeg har modtaget besked fra banken om, at det rette beløb er indbetalt i danske kroner, så pakker og sender jeg varerne. (Leveringstid normalt 7-28 dage.)
Brug eventuelt linket "The Universial Currency Converter" for at foretage opdaterede valuta beregninger. Dette link åbner i et nyt browser vindue. Luk dette nye vindue og du er tilbage.
Ved modtagelse af din vare er det vigtigt, at du kontrollerer, at varen er intakt og ikke har lidt overlast i forbindelse med leveringen.
Før returnering af noget produkt skal du forlods skaffe dig et returvare-autorisationsnummer.
Er varen beskadiget eller er der fejl ved varen ved modtagelsen, kan varen returneres til "My Shop (Min butik)". "My Shop (Min butik)" leverer (afsender) en ny vare i løbet af 7 dage, hvis varen er på lager. Hvis en ny levering ikke er mulig, tilbagebetaler "My Shop (Min butik)" beløbet inden for 8-10 dage minus omkostninger og gebyrer.
Omkostninger forbundet med returneringen af varen skal afholdes af kunden.
Hvis ikke andet er angivet under de enkelte varer, sælges varerne som de er uden garanti af nogen art, enten udtrykkeligt eller underforstået inklusive, men ikke begrænset til, underforståede garantier om salgbarhed og egnethed til et bestemt formål. Du skal underrette "My Shop (Min butik)" inden for en rimelig tid efter, at du konstaterer, at varen er mangelfuld. Vurdering af fejl og skader vil altid bero på en konkret vurdering. Omkostninger i anledning af returnering af varen og eventuel fremsendelse af erstatningsvare skal afholdes af kunden.
For at du kan få din bestilling leveret, skal du bl.a. opgive dit navn, postadresse og e-mailadresse. Oplysningerne videregives eller videresælges ikke til tredjemand, med undtagelse af hvad følger af dansk lovgivning. Dine oplysninger bliver gemt på ubestemt tid, og du har ret til af få indsigt i de oplysninger, som "My Shop (Min butik)" opbevarer om dig, samt at få slettet oplysningerne gemt i kundekartoteket ved at kontakte "My Shop (Min butik)" på nedenstående e-mail. Oplysningerne kan, hvis krav fremsættes herom, tidligst slettes 5 år plus løbende år efter købet, for at "My Shop (Min butik)" kan overholde kravene i lovgivningen om regnskabsaflæggelse.
Elektroniske henvendelser via hjemmesiden sendes ikke krypterede (dvs. gjort ulæselige for uvedkommende), medmindre det tydeligt er angivet. Hvis din henvendelse indeholder oplysninger, som du mener skal beskyttes, f.eks. om private forhold, bør du sende det med almindelig post i stedet for e-mail.
Hvis du har nogen spørgsmål, læs først FAQ / OSS (Ofte Stillede Spørgsmål) sektionen herunder, og hvis du ikke fandt et svar på dit spørgsmål så email til :
Tryk her for at sende mig en e-mail!
Bemærk:
Jeg tjekker kun min e-mail cirka en gang om ugen.
Please read my Copyright © Notice and Disclaimer of Warranty. / Læs venligst min Copyright © (Ophavsret) bekendtgørelse og Fralæggelse af Garanti.
Use of cookies / Brug af cookies
|
|